Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

środa, 31 grudnia 2014

Ajm Wery Sory.

Heyka!
Ciekawe kto pisze.
A więc pisze...



Sel!
Naprawdę, bardzo przepraszam za moje niepisanie na blogu, jest mi bardzo źle że nic tu nie napisałam, na dodatek pozostali uczestnicy bloga również nie piszą.
Spowodowane to jest brakiem czasu, strasznie dużo pracy, przynajmniej dla mnie.
Nie wiem czy coś tu napiszę przez 1 miesiąc, jestem na siebie strasznie zła i myślę że nie zostanę tu wiecznym redaktorem.
Ale to nic, bo założę swojego bloga. ☺
I na dodatek piszę z telefonu bo do komputera nie mam obecnie dostępu.
Mam nadzieję że uda się coś tu napisać, a jeśli nie, to nie miejcie do mnie urazu. :(
Szczęśliwego Nowego Roku 2015!
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.