Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 18 stycznia 2015

*-*

Hej <33.

Czytałam inne posty z tego bloga,zauważyłam że Aglet dodała też inną redaktorkę prócz mnie. Dziwnie się złożyło,też się nazywam Kinga i mam 11,5 lat XD.
 (Oj,muzyka mi się skończyła ;-;).

W tym poście znowu będzie look w sklepie...
 Tym razem jest on dla VIP.
Może być..
Mam podobny, z powodu  połączenia tej bluzy z uszkami kocimi i koloru szarego,którego uwielbiam >^.^<.
Troszkę tańszy od tamtego looku, ale też znowu za tani.
Trudno mi pisać, robię 2 rzeczy na raz...Jeszcze piszę SMS'a.

Ok,teraz powiem znowu kilka słów o sobie.
Oglądam Anime...
Jestem Otaku i się tego nie wstydzę.
Emmm...i jem pałeczkami wszystko XDD?
Tak, zupy też ,a jak? Tajemnica .-. .
Słucham K-POP'u.
Grałam kiedyś w MineCrafta.
Kiedyś, bo po naprawie komputera żaden, ale to ŻADEN mi się nie chce ściągnąć.
I moje konto ma już bodajże 10 miesięcy.
No, niezbyt rekordowy wynik, ale jest :3.

To tyle.
Do zobaczenia jutro ;****!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.