Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 13 września 2014

Link do starego MSP

Hei.

Widzieliście pewnie dużo filmików na youtube z linkiem do MSP z 2010 roku.
Oto screen z bloga XxPorshiiXx:

I postanowiłam wejść, omg, jakie wspomnienia...



Jedyne co mi się tam nie podoba to to gówno na środku, czyli błąd.
Ale, ale fajne =D
Co prawda to nie jest pierwsze msp, pierwsze msp to takie:


Gdy się próbuję zalogować lub założyć konto, ładuje sie i ładuje bez przerwy.
Jeżeli się Wam udało założyć konto, napiszcie w komentarzu.
Można powspominać =D
Jak chcecie wejść na to MSP, kliknijcie tutaj.

Pozdrawiam,
Aglet888




10 komentarzy:

  1. Nie loguję sie -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładuje się strasznie długo. Ale jak ja włączałam to az taki dreszcz po mnie przeszedł. Dreszcz wspomnień

    /Szarlotka

    OdpowiedzUsuń
  3. LUdzie tam są wirusy (trojan) może rozwalć kompa!-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info bo już mi się ładowało-.-

      Usuń
  4. A nie ma tam wirusa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest i to bardzo groźny! On może rozwalić całego kompa! :c

      Usuń
  5. szybko sie naladowalo chyba nie ma wirusow

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra zapraszać Wera 2543 plis

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten punkt on mnie drażni ale Troja hakerzy wprowadzili!

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego nie wpisałaś linka!!

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.