Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 31 sierpnia 2014

Błąd z zapisem statusu

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Zapewne spotkaliście się na msp z problemem, który ma każda MovieStar.
Między innymi...
Spójrzcie na screena:


Skumaliście o co chodzi?
Nie?
Otóż kiedy zmieniam animację/opis/zwierzaka, nie zapisuje się!
Napisałam już do moderatorów w tej sprawie:


Odpowiedzieli niezwykle szybko:


no więc postanowiłam odpowiedzieć:

Dałam im tam screena jeszcze raz bo jak wiecie, modzi są niekumaci.
Zacenzurowałam swój Email ze względów bezpieczeństwa.
Jeżeli mi odpiszą, napiszę o tym posta.
A tymczasem odkryłam (z nie pamiętam jakiego bloga) sposób, co zrobić żeby opis się zapisał.
1. W chodzimy w swój profil.

2. Jest tam również prostokątny dymek, piszemy tam status :)

I tyle :)

WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI:

Czy nie wyrażam się jasno, że nie przyjmuję do znaj?! Co za suka X(

Pozdrawiam,
Aglet888





3 komentarze:

  1. Nienawidze twojego bloga odgapiasz tylko posty od bloga Aglet888






    OdpowiedzUsuń
  2. ale ta nie musisz przeklinac XC

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.