Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

czwartek, 14 sierpnia 2014

CandyMovieStar...

Hej, postanowiłam, że napiszę posta o CandyMovieStar.
Kto to jest? Wiele osób nie wie, ale też wiele wie, bo zrobiłam o tym filmiki na youtube.
Jest to....

ZLODZIEJ KONT!

Byłam jej pierwszą ofiarą. Oto jej profil: 



Ta, pisze w statusie aby nigdy nie podawać hasła. Tak zmyla użytkownikow, pokaże Wam screeny z rozmowy:








A potem napisała to, co wszystkim innym, czyli:
I za ten tekst oberwałam od modów pierwszego bana na MSP :(
Kilka screenow, jak CandyMovieStar pisała z mojego konta do moich znajomych :(


A, i zapomniałam dodać, że jak mnie ta podła dziewczyna okradła, wyglądałam tak:







A Wy? Czy Wy też mieliście z nią do czynienia? Chętnie poczytam, piszcie w komentarzach :)

Chcesz mi zadać pytanie? Kieruj się na:
ask.fm/AgletLPS


5 komentarzy:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.