Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 31 października 2014

A to dziwne... + dafont.com

Cześka!
Chciałam zrobić post oceniania filmów z konkursu (nowego), jednak nie ma nowego.
Zobaczyłam to:


To dziwne, bo każdy konkurs trwa tydzień, a na ten jeszcze można głosować 2 dni.
Swoją drogą to nawet lepiej, bo gdyby dzisiaj modzi wprowadzili nowy konkurs to byłoby głupie, bo akurat dzisiaj jest Halloween.
Co o tym sądzicie?

Teraz druga rzecz:

Weszłam sb na stronkę dafont.com, aby zmienić sobie czcionkę.
Jednak jak klikam w ten zip i top okienko, to tego przycisku "Zainstaluj" kurde nie ma!


Może mi ktoś pomóc? : /

Aglet888 ♥


1 komentarz:

  1. Być może administrator zablokował Ci opcję ściągania różnych rzeczy z neta, przez co nie ma takiego przycisku ;) nie wiem, to tylko moja teoria.
    ~Sel

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.