Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

wtorek, 28 października 2014

Zazdrość i zawiść

Hej!
Nie pisałam, bo robiłam dla Was teledyski, które możecie zobaczyć na YT.
Dzisiaj otrzymałam taką wiadomość:


Po 1. Naucz się pisać
Po 2. Nie jestem głupia, bo jestem mądra
Po 3. Aha, wiesz że grożenie policją jest bardziej karalne niż wrzucanie na YT kogoś kto myśli że będzie mądrzejszy ode mnie wyzywając mnie od głupiej i brzydkiej?
Po 4. NIE PODOBA CI SIE MOJA MORDA TO WYPIERDALAJ GRUBASIE Z MOJEJ DROGI BO MÓWIĘ CI POŻAŁUJESZ TEGO...
Po 5. Nie jestem idiotką, w przeciwieństwie do ciebie.

ZGŁASZAJCIE TĄ UPOŚLEDZONĄ 9-LATKĘ, ZANIM TO ZŁOŻY JAJA, BYŁABYM WDZIĘCZNA ;)

Aglet888 ♥

2 komentarze:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.