Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 3 października 2014

O co chodzi z Pauliną - wyjaśnienia

Hej.
Nie było Agaty, bo Agata to Sałata, i Sałata musiała zająć się realem.
Ale teraz Agatka przyszła.
Czyli ja.
Dzisiaj weszłam na MSP nieco........... zszokowana, ponieważ... zobaczcie:

To wygląda jak testowe msp O.o
Ale mniejsza o to.
Oto nasz kochany opis Paulinki:


Droga Paulino,
jeżeli to czytasz.
Zrozum, że to, że nie odpisuję za często na twoje wiadomości (które noszą nazwę spam (: ) i nie piszę w odpowiedziach znaku "♥",nie znaczy, że cię już nie lubię.
Więc trochę zrobiłaś sobie kuku w guowie.
Oto, co do niej napisałam: (ważne to też jest dla gostixa, bo on też tak uważa ;d)


Trochę mnie zdenerwował opis w dymku Pauliny, ma posta o sobie, ma za swoje.
A ja pierdole to, chyba odejdę, nie jestem tu nikomu potrzebna i nikt mnie nie lubi (nawet w realu ;cc)

Pozdrawiam,
Aglet888







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.