Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

wtorek, 24 marca 2015

Odejść?

Hej.
Tytuł posta was (tak, specjalnie kurwa napisałam z małej litery, żeby was wkurzyć) prawdopodobnie zaciekawił  (wiem,że zaciekawil, czytacie go teraz !) (Omg moja interpunkcja spada na dno), bo... jprdl. Nie mogę przestać używać przekleństw, bo jestem wkurwiona.
Chcę odejść. I z tego bloga, i z tej gownianej rozowej gry.

Czy granie w tą załganą wulgarną i szmacianą grę ma sens? Jakoś się nad tym nie zastanawiałam, a jednak warto wziąć to pytanie pod uwagę teraz.
Zwlaszcza, że modom się nudzi i dodali do zapchanej zresztą gry psycho pseudo Instagrama, na którym każdy obraża, albo się podszywa. 
Mam ogromną ochotę przywalic moderatorom w łeb za to ze stworzyli takie gowno, od którego jestem uzalezniona.
Nie mam najwiekszej ochoty tu dalej obrazac ta gre, nie ma o czym mowic. (raczej kurna jest...)
Każdy tu jest chamski albo samolubny. Nie polecam nawet logować się na tej grze, nie warto.
Typowi użytkownicy tej zasranej gry to głównie dzieci ktore przy narodzinach zgubily mozg.
Blogowanie o tym nie jest przyjemne, Zwłaszcza ze nikt kurwa mac moich postow nie docenia, mimo że się staram! (Nie to co teraz, wkurwiliscie mnie) nikt nie pisze pozytywnie (jak juz, to tylko zeby się podlizac i być przyjacioleczka, jak nasza sławna "Paulina", ktora oszukiwala mnie na każdym kroku i wcale klamliwa szmata się tak nie nazywa. nie warto.) a praktycznie kazdy post jest oznaczony jako "glupi".
Coraz wiecej redoktorow stad odchodzi. Nie dziwie sie, że nie chce wam się tu pisac, niedługo tego bloga zamkne. Upadl. Chce go rzucic w bagno i jak najszybciej zapomniec o tej grze, zrujnowala moje nerwy doszczetnie.
Jednak nie wiem, nie jestem pewna. Mam 1/4 osob, ktora mnie szczerze lubi, 1/4 osób ktora mnie nienawidzi, 1/4 osob, ktora mnie nie zna oraz 1/4 osob, ktore sa dla mnie mile i liza mi dupe aby otrzymac prezent z listy.
Wiem jednak, że nie mam checi do tej gry. Nie podoba mi się w niej:
-ludzie
-wygląd
-opcje
-zagubione mózgównice
-forumowe fejmy
-dzieci neo
Nie ma tu nic do roboty oprócz tworzenie nowych lookow  (ktore oczyiwscie się nikomu nie podobaja) i smianie się z dzieci neo, co potem przyprawia mnie o wstyd. Wstydze się mentalnosci ludzi w Polsce. Ze tu panuje taki burdel i samowolka. Taka glupota i takie upodobania. Taki hejt i taka nienawisc.
Nie wiem czemu pisze tego posta. Moze... bo chce was poinformowac? Prawdobpodobnie odejde. Ale nie oddam konta. A wymyslanie ze poprzednie zostalo ukradzione niczego nie wyjaśnia. Hejtowanie bo chce mieć to wszystko z glowy i nie chce powiedziec zadnej prawdy mnie nie rusza. Chociaż... tak, chcę mieć to z glowy. Tą gowniana gre!
Spadam, a jesli dalej chcecie mnie obrazac i wymyslac u mnie jakies idiotyczne choroby to robcie to dalej. Bo kurwicy dostaje jak czytam wasze beznadziejne hejty...
Może mnie od razu zabijecie co? ;-;
To ze przeklinam nie znaczy ze nie mam uczuc. Ale oczywiscie chuj was to obchodzi.
Daje sobie (i wam tak wgl) tydzien na zastanowienie sie. Albo usune bloga, albo nie. Albo sama się usune, albo nie. To zależy ode mnie i nic z tym nie zrobicie. Jeżeli macie do mnie jakieś hejtujace uwgi to prosze je wsadzic w tylek. To jest mój blog i moje konto.
























.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
..
.
.

.
No faktycznie, to moja decyzja.
.
.
.
..
.
.
..
..

..
.


.



O Boze, znowu bedziecie pisac jaką jestem glupia? Juz sie boje.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.....

.Spadać.
PS Nie ze te 20 wyświetleń nic dla mnie nie znacza i chce usunac bloga, dzięki. Szkoda tylko, ze 50% z nich to beznadziejne obrazalskie zule. Sorry. Przepraszam redaktorki i wszystkich. Mam dosyc.

5 komentarzy:

  1. Nie, proszę, Aglet, nie odchodź!
    Za dużo osiągnęłaś w grze, żeby odchodzić.
    Twoje looki zawsze mnie interesują i piszę czasem nawet do Ciebie.
    Przeglądam twoje foty, patrzę i myślę, czemu jesteś taka ładna. ;_; ♥
    Tsa, już ktoś zaznaczył że post głupi. A teraz ja Ci powiem kim są ci 'hejterzy' znani nam wszystkim {mi również :')}
    To są po prostu ludzie, którzy próbują dowartościować się pociskając komuś przez internety. No cóż, pomimo to, że mózg mają, to ani go używać...
    Bezmózgi, totalnie zryci ludzie, bez uczuć, bez taktu... po prostu hejterzy.
    Myślą, że mają taki wielki iloraz inteligencji... no taki, że samogłów ma większy :')
    Nie przejmuj się nimi, nie wiedzą co mówią, próbują zabłysnąć. Lodziary, lampucery jedne.
    Nie psuj sobie przez hejterów krwi, bo nie są warci domu i komputera - oczywiście. Nie ma innych sposobów na idiotów. Niech się ujawni ta większość odważniaczków :') Chyba odreagowują niepowodzenia w życiu codziennym. Smutne.
    Nie odchodź!

    Pozdrawiam,
    Kawa.
    ...kawai...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aglet! Nie odchodz, nie przejmuj sie hejterami ,bo to zwykle dzieci ,ktore nie maja nic do roboty.Ja lubie twojego bloga ;c Jak odejdziesz z msp to ja tez...





    Pozdrawiam :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, odejdź. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pitole, ten świat to na psy schodzi.
      Nie ma to jak napisać inteligentną odpowiedź z anonimka, co? C:
      Mogliby tu wprowadzić obok słowa 'Anonimowy' adres IP, jak na bloxie, bo to się już robi wnerwiające.
      Nie lubisz czytać postów Agaty? Najwyraźniej to nie miejsce dla ciebie i powinno cię już tu nie być.
      Aha, jeszcze jedno.
      Pomimo że zamieszczać komentarz jako 'Anonimowy' w Internecie anonimowy nie jesteś.
      Masz dostawcę internetu? A to nowość.
      No, on wie wszystko.
      Radzę się, ja pitole, zastanowić zanim chcesz komuś pocisnąć takimi słowami.
      Przeczytaj moją wypowiedź u góry, albo wyjeżdżaj stąd, jak się coś nie podoba, jest wiele innych blogów, które możesz shejtować. Z ANONIMA. :')
      Exquisite, mój drogi.

      ~K.

      Usuń
    2. Po co trzymać bąka w dupie, niech polata po internecie.

      Usuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.