Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 20 marca 2015

Stylizacje do postaci z anime/vocaloid'ów.

Hej, tu Aglet.
Ostatnio bardzo spodobały mi się style typu manga, anime, vocaloid, kolorowe włosy, pastel goth itp.
Przygotowałam dla Was 2 dziewczyny - jedna z vocaloid, druga z anime (nie jestem pewna).
Pierwszą na pewno większość z Was zna - jest to Hatsune Miku.


Jej wygląd jest dosyć rozpoznawalny, a co najlepsze, łatwo zrobić podobną w wersji MovieStarPlanet.
Oto moja propozycja:


Być może włosy powinny być dłuższe, a skóra jaśniejsza, ale myślę że przypomina Miku choć trochę.

Następną osobą jest pewna postać z anime (chyba) - nie znam jej imienia, ale jeśli znacie, to napiszcie, będę wdzięczna.


Jej wygląd zainspirował mnie do cosplayu. Znalazłam ją w Google. Podoba mi się.


Troszkę gorzej mi wyszło, ale... podoba mi się. (powtórzenia)
Ehh... długo mi zajęło znajdywanie (choć trochę podobnych) ubrań. Nie znalazłam takiej typowej "mundurowej" koszulki, ale skapnęłam się, że ta też ma falbankę na końcu (w przybliżeniu granatową, ale ćśśś, nie dało się zmienić). Look sam w sobie ma jakiś urok i myślę, że jak się dobrze przypatrzeć, to przypomina tą postać.

Kiedyś zrobiłam też Lukę Megurine (vocaloid), ale musicie sobie poszukać w lookach na Aglet888.

To tyle. Napiszcie czy post Wam się spodobał i zapraszam do kupowania moich stylizacji. Myślę, że będą dobrze leżeć na Was, jeśli macie jasną skórę jak w anime.
I zapraszam do dawania pomysłów na posta, bo ostatnio je wymyślam "na bieżąco".

Pozdrawiam,

Przyznajcie że nowe logo jest całkiem, eee... 
Ciekawe.





1 komentarz:

  1. Super odwzorowałaś, podoba mi się :*
    Tylko mam kilka uwag, bo miku ma (raczej) bardziej czarną spódniczkę, a ta druga (nazwy nie znać) ma granatowy kołnierzyk ;)
    Ale i tak jest super.
    ~Manguy

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.