Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 13 marca 2015

Powitanie

Cześć ;3
Jak myślicie, kto pisze tego posta? Tu mp3mp3. Tak, to ja. Zdziwieni? To już wyjaśniam. Pogodziłam się z Agatą (tak, to już koniec wojny C:). Postanowiłam, że trochę jej pomogę w blogu, tak za tą całą kłótnię. To może coś o mnie... ?

Maria. Typowa 13-latka ze średnimi ocenami... Uwielbiam pisanie postów, od niedawna vlog'owanie. Interesuję się gotowaniem, śpiewaniem, grą na pianinie i na flecie. Wymyślam sobie pseudonimy, którymi posługuję się w internecie (kiedyś to była Alice, potem Ginny, a teraz Tiramisuu). Ulubione piosenki to "She wolf - Sia", "I'm an albatraoz - Aron Chupa" i "DNA - Little Mix". Słucham głośnej muzyki, a słuch mam znakomity haha XD. Posty z mojej strony będą o wszystkim związanym z MSP. Liczę, że obdarzycie mnie sympatią.

Oczywiście prowadzę też swojego własnego bloga o MovieStarPlanet, zapraszam : >>klik<<
To tyle na dziś z mojej strony.

Pozdrawiam ;**

~Tiramisuu
mp3mp3

Na razie bez loga, dlatego wstawię po prostu zdjęcie mojej MovieStar.

1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.