Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 30 marca 2015

Hot or Not! #1

Cześć!
Z tego, co widziałam, nie poleciało żadnych hejtów na tą serię, że skopiowane, że było, blablabla.
Dziękuję!
Robię ją dziś, ponieważ jutro prawdopodobnie nie będę mogła napisać posta. W Wielką Sobotę złożę Wam życzenia, a w niedzielę napiszę na blogu o życiu o mojej Wielkanocy. Także ten, czekajcie.

Cieszę się, że spodobał Wam się mój look. Cieszę się, że chcecie go kupić, nie mam nic przeciwko, nawet to dla mnie korzystne, trochę hajsu dostaję. 8)
Ale, nie przedłużając, zacznijmy Hot or Not!
Dodaję również, że redaktorki tego bloga również mogą brać udział! Możecie się zgłosić pod tym postem.
Ale jak go przeczytacie!

Okej. Oceniane będą:

  • $ulubiona$ (zgłosiła się)
  • LadyHeaven
  • chupachup01
  • imbirek06
  • Mel@niee
  • 6kinga7
Boicie się? Ja również, bo boję się że nie przyjmiecie mojej oceny. :c

Na pierwszy ogień idzie $ulubiona$. Nie napisała jakiego looka mam ocenić więc wybrałam.


Twarz: Niestety, ust nie widzę, ale oczy i cera są idealnie dobrane do looku. 10/10
Włosy: To mi się podoba! Idealnie pasują. 10/10
Sukienka: Hmm, nie wiem czy jest kocia. Ale ładna c: 19/20
Buty: Słodkie, super dopasowane. Ale ja bym wzięła jakieś kocie łapki (jeśli w ogóle są...) 8/10
Dodatki: Duużo ich.
Dobrze, że nie dałaś nic na nogę, nie pasowałoby.
Jednak ta syrenka kompletnie nie pasuje, przepraszam.
Na głowę dałabym uszka, kocie. 7/10
Moja szczera opinia: Naprawdę, look jest piękny. Tylko... w połowie koci, bo tylko nosek to wyjaśnia.
Jednak gdybym mogła, kupiłabym go.

Gratulacje, Laura! Zdobyłaś 54 punktów!
Gratulacje, ale czy ktoś Cię pobije? Zobaczymy.

Teraz LadyHeaven jest ladna!


Twarz: Nooo, oczy bym stanowczo zmieniła.
Ale dobrze dopasowałaś nos, usta i cerę. 8/10
Włosy: Dobre. Nie lubię ich, ale tutaj pasują, bo mają kolorowe końcówki na grzywce. 10/10
Część górna: Staniczek? Niech będzie. Chociaż... Wygląda to dosyć nieskromnie. (jaka ja...) Zmieniłabym ją na krótką bluzkę z krótkim rękawkiem, można takie znaleźć w Top. 6/10
Część dolna: Cudowna: Uwielbiam ją! 10/10
Buty: Dałabym trampki, ale tak też jest spoko. c: 8/10
Dodatki: Tatuaże i nerdsy dobrze się komponują. Nie lubię jednak nerdsów w msp, bo... źle wyglądają na moviestar według mnie. Nie wiem czy ta chustka na włosach jest z nimi czy osobno, ale ładna. 10/10
Moja szczera opinia: Widzę, że na razie spoko Ci idzie z robieniem kompletów.
Tylko tą twarz radzę Ci zmienić...
Postarałaś się. Masz 52 punkty. Niewiele mniej od Laury!

Teraz ocenię chupachup01.

(sama stworzyłam tego looka. nie ma "chups")

Twarz: Ładna. Chociaż cerę na jaśniejszą bym zmieniła. 9/10
Włosy: Super. Mam takie same. 10/10
Część górna: Pierwszy raz ją widzę i już się zakochałam. Kocham. 10/10
Część dolna: Też fajna. 10/10
Buty: Creepersy dobrze tu pasują. 10/10
Dodatki: Tu dałam tylko jakieś niepasujące uszka, ale sądzę, że look super wygląda bez żadnych dodatków i ustalmy, że ich nie ma. ^^ 10/10
Moja opinia: Chyba nie dam opinii, bo sama zrobiłam tego looka w Twojej szafie. Mimo wszystko, bluzka jest idealna.
Lel, chyba na razie prowadzisz! 59 punktów^^

Następna osoba to imbirek06!

UUUUUUU, widzę królową mody. 8)

Twarz: Omfg! Cudna. 10/10
Włosy: Omfg po raz kolejny! Idealne. 10/10
Sukienka: Pikna, pikna, pikna. 20/20
Buty: Rządzą, idealnie pasują. 10/10
Dodatki: Szkoda że serduszka na nogę nie są czarnobiałe. I tak przymykam na to oko. 10/10
Moja szczera opinia: BOSKIE!
60 punktów! Max! Twój look wymiata i chętnie bym go kupiła, gdybym miała możliwość, bo chyba jest dla VIP.

Następnie Mel@niee. Nie za dużo tych osób?

Lel, widzę kolejny look królowej mody.

Twarz: Ukradnę Ci ją! Nie zważając na wszystko! :D 10/10
Włosy: Szłiiit. 10/10
Część górna: Bluzeczka, sweeeet. 10/10
Część dolna: 10/10
Buty: Glany, jeśli się nie mylę 8) Cudne są. 10/10
Dodatki: Widzę tu tylko wieniec ze stokrotek, i dobrze! Nie wiem co mogłoby je zastąpić. Nic dodać, nic ująć. 10/10
Moja szczera opinia: Omg, umiesz robić komplety, szacun.
Chyba kiedyś kupię tego looka! *0*
60 punktów, wymiatasz, jesteś HOT.

Ostatnią osobą jest 6kinga7! Myślę, że też będzie jedną z najlepszych.


Twarz: Przepiękna. Te malinowe usta, achhh. 10/10
Włosy: Niezbyt je lubię. Hmm, zwłaszcza czarne, ale okej. 9/10
Sukienka: Dałabym całą czarną, bo niezbyt te odcienie pasują. 9/10
Rajstopy: Y, odjęłabym je. Nie są tu stworzone :/ 6/10 :/
Buty: Baletki. Proste, eleganckie. 10/10
Dodatki: Nie ma. I dobrze. 10/10
Moja szczera opinia: Zawsze podobały mi się te kolorowe komplety, ale tego looka skomentuję po prostu wielkim OK. Nie jest najlepiej, nie jest najgorzej. ;)
54 punkty.

Czyli HOT zostały Mel@niee i imbirek06. A NOT - NIKT! I bardzo dobrze.
Zgłaszajcie się do następnej części, która będzię w Niedzielę. Proszę, napiszcie który look Wam się najbardziej spodobał, napiszcie swój nick i nazwę looka do Hot or Not #2.

Pozdrawiam,










7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest prawidłowe zgłoszenie. Przeczytaj posta jeszcze raz ;/

      Usuń
  2. Jestem hot :D Podoba mi się look od Mel@niee. Jest uroczy <3
    Zgłaszam się do kolejnego Hot or Not :) !
    Nick : imbirek06
    Nazwa looku : The Pink <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh,mi tam pasuje Twoja ocena XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się. Mega podoba mi się look imbirek06!
    Nick: ...kawai...
    Look: Love The Way You Lie
    Jak nie ten, wybierz sama :}

    //Kawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się do Hot or Not ! ;D
    Login: Alexandra st 100 a
    Look: [35] ♥Sweet Candy♥

    Co do posta, jest bardzo fajny ! ^^
    Najbardziej spodobał mi się look Imbirek06 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh ,dzięki za ocene :) Super post .Najbardziej podobał mi się look imbirek .Pozdrawiam

    Mel@niee

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.