Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 4 kwietnia 2015

Nowe looki

Hej
Tutaj 6kinga7
Dawno nie pisałam na blogu więc dziś postanowiłam napisać jakiś post. Dzisiaj kupiłam VIPA. Jest przecena na Star VIP więc czemu by nie kupić xD.

Pierwszy look to Wielkanoc.

Wygląda on tak:

Ładny? No dobrze teraz go ładnie opiszę. Włosy są koloru jasnej czekolady z miętowymi kokardkami. Upięte w dwie kitki xD Sweterek koloru białego, kokardka przepasująca sukienkę w talii koloru miętowego. Sukienka jest biała w miętowe wzory, plamy....... Rajstopy (teraz za nimi szaleję po prostu) są koloru białego. Buty są wiązane na koturnie. Także koloru miętowego.

Teraz koszt całego stroju spójrzmy.....



Jestem na innym koncie. Look w większości dla VIP ale jest jedna rzecz, która nie jest dla VIP.
Jest to część makijażu. Włosy także nie muszą być dla VIP, ponieważ VIP może ci się skończyć a możesz mieć diamenty i za nie możesz kupić włosy. Cały look nie jest zbytnio drogi. Kosztuje 1900 starcoins i 4 diamenty.

No dobrze teraz przechodzimy do drugiego looka.
Nazywa się on Turkusowe Sny i wygląda tak:

Mi się bardzo podoba. Pora na króciutki opis. Włosy koloru jasnej czekolady z czarnymi pasemkami, związane w kucyka. Troszkę rozczochrane xD. Góra sukienki jest biała w turkusowe paski. Na prawym ramieniu widoczna mała kokardka w czarno-białe paski. W talii sukienka jest czarna z turkusowym ,,wiązaniem gorsetowym". Dół sukienki jest biały. Rajstopy koloru czarnego. Buty są to baleriny koloru turkusowego.

Teraz koszt całego stroju:

Jak już widzicie look ten jest droższy niż wcześniejszy. Tylko makijaż nie jest dla VIP. Cały strój kosztuje 2225 starcoins. No, troszkę drogi no ale nie żeby za bardzo.

Wszystkim Czytelnikom oraz Redaktorom bloga życzę Wesołych Świąt. Załącze jeszcze tutaj wierszyk:

Czas świąteczny, czas radości.
Niechaj w sercu szczęście zagości.
Niechaj spełnią się życzenia:
zdrowia, szczęścia, powodzenia!!!
~Toffcia
P.S oceniajcie moje loga. Nad tym się trochę napracowałam ;3

2 komentarze:

  1. Piękne looki :3 najładniejszy jest ten pierwszy.
    Moze zglosisz go do Hot or not?
    Logo tez cudne :*

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.