Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 21 września 2014

Aglet krytykuje Looki z konkursu Retro Rarez czyli moje ulubione zajęcie

Zacznijmy od tego, że wczoraj nie pisałam bo nie miałam pomysłu, a o 17 byłam w kinie na filmie "Wakacje Mikołajka", a że to kino było w Plazie, byłam w Empiku i kupiłam sobie gumki Loom Bands =)
I przypomniała mi się moda na MSP i Looki, wiec dzisiaj je będę oceniać.
Z konkursu Retro Rarez, tak, wlsnie dodali unikaty.
Dostalam dzisiaj 4 serca na noge od przyjaciol :)
Do rzeczy.
Oto Looki, które będę oceniać:



Dodal się przed chwilą jeszcze jeden, więc pierwszym jest ten:


Tytuł: NIE PASUJE
Wygląd: CO TO MA BYĆ WYGLĄDA JAK 2 LEVEL JESZCZE TE OCZY CHIŃCZYKA, BLEEE
Ale jedynym plusem jest jeden (POPATRZCIE: JEDEN!) unikat ;_;
Ocena: 3/10

Look nr 2:


Tytuł: Może być, pasuje, lepiej by tylko było jakby był z wielkiej litery.
Wygląd: Halo! Ten konkurs ma być z unikatami, co nie? ZERO ICH!
Ale pomysłowy komplecik.
Ocena: 5/10

Dobra, ostatni Look, look nr 3:


Tytuł: Nie pasuje, ale pomysłowy
Wygląd: Ładna twarz, mocn makijaż, to mi się podoba. 
Jak najbardziej przypomina unikatowy Look.
Ocena: 7/10





I przechodzimy do wyników! Szykujcie się, 
moviestars!

Trzecie miejsce zdobywa..............
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.


nr 1, czyli katekate22! Gratulacje!



Drugie miejsce zdobywa................
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
nr 2, olka200312!!! Gratulacje!
I PIERWSZE MIEJSCE.............
.
.
.
.
.
sainka!! NR 3! GRATULACJE!



OK to tyle,

Pozdrawiam, 
Aglet888





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.