Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 19 września 2014

Unikaty POWRACAJĄ!

Cześć. Sorry, że wczoraj nie było posta ale byłam zaraz po szkole na zakupach ;_;
Ostatnio było głośno o przywróceniu unikatów, nie wiadomo jakich, i nie wiadomo na jak długo. Podobno na FB modzi o tym napisali.
Wczoraj powróciły :-)
Na razie tylko takie wypatrzyłam, bo sama je kupiłam:


[SCREENY MOJE]

Tak się cieszę!
Tylko szkoda że serduszek nie przywrócili :<
I nie napisali na Forum :<
Ale coś za coś. Chyba serca na nogę już nigdy nie powrócą.
Dobra, kończę tego nudnego posta jak zawsze zresztą, bo i tak nikt ich nie czyta i nie komentuje :<

Pozdrawiam,
Aglet888


O Em Dżi.
Właśnie dostałam serduszka na nogę od gostixa :-)
Dziękuję i pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.