Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

środa, 17 września 2014

Nowa redaktorka - Darin (Daria)

Cześć! Jestem Daria pewnie mnie znacie ale większość NIE Dlatego chcę żebyście chodziaż do połowy mnie  poznali
1. NIE UMIEM ORTOGRAFII
Znaczy umiem tylko nie chcę mi się pisać poprawnie! XD
2. Mam na imię DARIA mój Podpis to Darin *.* (Bez *.*)
3 . MAM SWOJEGO BLOGA! Nie bd go reklamowała ale link podam :p Dars & MSP Też zapraszam ale często będe tutaj

OK JUŻ MNIE ZNACIE KRÓTKI POST XDD Chce kończyć :< PA! XD



PS Dzięki Aglet888 za dodanie red. Nawet nic nie powiedziałam (MOZE GMAIL POWIEDZIAŁAM)a ty odrazu mnie dodałaś! Dzięki!




Pozdrawiam
NIEZAWODNA DARIA
~Darin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.