Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 29 września 2014

Nowe zmiany na MSP!

Hej!
Tu Aglet, gdy dzisiaj weszłam na MSP mój login i hasło w rubryce było zresetowane, co oznacza, że była nowa aktualizacja.
Gdy zalogowałam się, byłam zdziwiona; między innymi zmieniło się Koło Fortuny, a obok MovieStar.... zaraz Wam powiem.


Także VIP:


(kliknij żeby powiększyć)
Obok Moviestar pojawiła się świnka skarbonka.
Jprdl, moim zdaniem to bezsens bo kto by chciał mieć świnię? ;_; 
Coś ci nasi kochani Moderatorzy przesadzają z tą rzekomą "farmą"
Postanowiłam kliknąć na tą świnię:


Cóż, jak widać, niepotrzebne.
Zmiany oceniam na 4/10.

Pozdrawiam,
Aglet888


PS: Dodałam nową muzykę na bloga :3
PS 2 Napisałam nowego posta na blogu Darii :3 Tutaj link do niego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.