Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 13 września 2014

LOOM / DIY BANDS

Moja klasa w szkole (i nie tylko :P) ma bzika na punkcie tych cudów.
W Anglii robi furrorę, a na polski rynek wkraczają. Co druga osoba je ma.



DIY BANDS - Zajebiste 
bransoletki.

xdd Opakowania wyglądają mniej więcej tak: (źródło grafika google, nie moje, tak wiem jestem leniuszkiem :P

Ja kupiłam te:



Łatwe do wykonania, na YouTube są poradniki, jak takie zrobić. Może kiedyś nagram? ;3
Jak chcecie.

Gotowe bransoletki:
Zdjęcie zrobione z teraz. Cuda moje <3


Pozdrawiam,
Aglet888




4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała 7 lat to bym nie prowadziła bloga ;) więc ryj.
      Czy mi się wydaje czy ty jesteś Justysia# ? Haha. tak.
      A ja cie lubiłam.........
      A może zazdrościsz?
      Sorry.
      Ale żal mi cie.

      Aglet888

      Usuń
  2. te gumki są fajne dużo już ich mam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aglet! Jest podejrzenie że niektóre gumeczki są RxAxKxOxTxWxÓxRxCxZxE !
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.