Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

środa, 17 września 2014

Szukam redaktorów ^^

Kto chce ze mna prowadzic bloga?
Kto jest chetny niech napisze mi na poczcie:
agatka.wojtaszek@gmail.com
W wiadomosci powinno się znajdować:



Hej jestem [nick użytkowniczki] z MSP ;3
Jestem chętna do prowadzenia Twojego bloga.
Gram na msp od... mam .... lat i mam na imię .........
[tu napisz, czy masz też własnego bloga, chętnie obejrzę ;3]
[Co najbardziej lubisz w msp]
Czekam na Twoją odpowiedź ;33


Pozdrawiam,
[nick]



Proszę również o nie popełnianie błędów ortograficznych, nie zwracam uwagi na "przeprosiny, bo mi sie przejęzyczyło -,-"
Proszę się postarać o to.
Napisz mi na maila, bo zaprasza się redaktorów wpisując jego adres e-mail, więc jest mi to potrzebne.
Bo ja ni holendra nie wiem co tu jeszcze pisać ;_;
Proszę też aby osoba która będzie pisała posty miała swoje logo (patrz na końcu posta), jak nie ma to zrobię mu i wyślę w załączniku na maila.
ALE UWAGA!!! TA OSOBA MUSI MNIE MIEĆ W ZNAJOMYCH!!!
JAK NIE MASZ TO WBIJ MI 16 LEVEL BO MAM LIMIT I NIE PRZYJMĘ!!!

Dobra.
Myślę że będzie ktoś chętny.

Pozdrawiam,
Aglet888


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.