Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 28 września 2014

My Crazy Dream

Niesamowita rzecz mi się dziś przyśniła.
Cóż podobnego?! Aglecikowi śnią się sny?!
No pewnie, głupiutki, a co myślałeś?
Sniło mi się, że ktoś, pewnie jakiś chłopak, kupił mi VIPa na miesiąc ;o
MSP to wtedy była jakaś zjebana farma, na dodatek strasznie lagowało i chyba z pół godzin mi zajęło odbieranie SC z koła fortuny ;__;
A i dzisiaj byłam na pizzy :3
Ale się obżarłam. Zjadłam całą, nie licząc tego, że zjadłam 3/4 ostatniego kawałka, tak się najadłam i tata musiał zjeść za mnie.
Wczoraj wieczorem urządziłam Maraton Filmowy i oglądałam filmy :3
Krótko, mówiąc, idzie mi życie w realu.
Kończę posta, btw. mój blog zamienił się w pamiętnik Aglet ;o
Zabawne.

Pozdrawiam,
Aglet888


3 komentarze:

  1. Fajnie piszesz, podoba mi się to! Nam propozycję..

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabyś prowadzić ze mną bloga? Bo szukam redaktorów. Mam już jedną chętną osobę i ciebie pytam. Uważam że fajnie piszesz, takich osób szukam!
    C;
    Pozdrawiam ;*
    ~Dżasta

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.