Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 3 listopada 2014

Cześć!

Cześć!
Jestem nową redaktorką na blogu Agaty.
Mam nadzieję, że mnie polubicie. c;
Może opowiem wam coś o sobie?
Oki.
Jestem Justyna, ale wolę, jak mi mówią Jusia.
To moja ksywka/przezwisko w realu, jak i zarówno w necie.
Mam 10 lat, i co? Coś w tym złego?
Nie sądzę.
Nie jestem taka, że "ojeju jaki on jest sweet!!!!!!!!!!! plissss daj prezent z listy!!!!!!!!!!".
Naprawdę, nie bierzcie mnie za taką, jaką nie jestem.
Moim hobby, jest taniec. Po prostu to lubię i tyle. :3
Interesuję się MODĄ.
Chodzi o to, że lubię projektować ciuchy (rysować je), poznawać modę.
Nie ukrywam, dobrze komponuję nowe stroje, na MSP mi dobrze z tym idzie.
Po prostu, umiem robić te looki, sprawia mi to przyjemność, coś w tym jest. *-*
Prowadzę >TEGO< bloga, a na >TYM< blogu jestem redaktorką.
Z góry przepraszam za reklamę. :c
Na MSP nazywam się ! Klauda !. (bez kropki)
Aktualnie mam 19 level, ale brakuje mi tyle:
Także, pomagajcie! 
Co do mojej postaci, wyglądam tak:
Jestem VIP'em, ale prawdopodobnie za pół godziny mi się kończy. 
HELP! XD

Chyba już wiecie o mnie WSZYSTKO.
Na koniec, jeszcze jakaś fajna nuta.
Będę tak robić zawsze. Na końcu posta będzie ta muzyczka. ;3

Dobra, ja się z wami żegnam.



Paa! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.