Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 7 listopada 2014

Post pewien wulgaryzmów, chamstwa, nieposkładanych słów i smutku. Jednym słowem - Odchodzę.

UWAGA!!! JEŚLI JESTEŚ PONIŻEJ 10 LAT NIE CZYTAJ TEGO POSTA!!! OWSZEM, 10 LATKI MOGĄ TO CZYTAĆ ALE POWTÓRZ CHOĆBY JEDNO MOJE WULGARNE SŁOWO, BAN ZAMIAST JEDYNKI Z POLSKIEGO.

Czeska.
Uznałam, że to przywitanie powinno być bardziej mroczne i smutne bez znaku polskiego i kropki zamiast wykrzyknika.
Słuchać mne teraz. Jak już w tytule pisze, jak również i na Chacie, odchodzę z tej gównianej gry. Mam dosyć hejterów, gwiazdeczek, "fejmów", dziwaków, hackerów, dzieci neo i moderatorów. Wszystko to jedno wielkie gówno. Dlatego ta gra śmie się nazywać gównianą. 
Poza tym, moje wyniki w nauce legną zaraz w gruzach. Ze sprawdzianu z matematyki mam 3, grozi mi też jedynka z przyrody za następny brak zadania. Muszę się utrzymać do końca "trymestra", przynajmniej tak u mnie w szkole jest. ;_;
Nie będzie mnie ani na blogu, ani na msp. Oddalam od siebie tą grę i wszystko z nią związane.
(być może) Będę wchodzić z telefonu na aska. Odpowiadać na pytania.
Ale jest haczyk nadziei - nie odchodzę na zawsze. Wrócę do bloga za 3 miesiące, czyli w lutym, no chyba że wybłagam ojca na styczeń, bo mam wtedy urodziny. 12-ste *.*
Dobra.
Jeszcze jedna sprawa. Redaktorek.

Jestem wielce zadowolona z Jusi - Napisała dużo eleganckich, długich, bezbłędnych postów, jest pilną redaktorką, co mi się podoba. Mam prośbę, rób tak dalej, możesz tu pisać jeszcze 3 miesiące, potem wszystkich wywalę i będę pisać ja. Paulino, ujć, napisałaś tylko 2 króciutkie posty, pamiętaj że masz jeszcze 3 miesiące, aby się postarać. Mam nadzieję, że będę z Ciebie równie dumna jak z Jusi. 
Aaaa, no tsak. Kto zapyta się mnie o oddanie konta, niechybnie zablokuję. Przecież jeszcze wrócę na to konto, nie róbcie sobie nadziei -.-
Odchodzę z MSP na 3 miesiące, jeżeli dalej będziecie dla mnie tępymi chujami, odejdę na zawsze.


















Póki co gram jeszcze w Transformice - chce ktoś mój nick? :D No cóż, Aglecik jezdę xD

No to ten, żegnajcie.


1 komentarz:

  1. Aga! Nie! Byłaś świetna w pisaniu. :c
    No cóż, ma nadzieję, że dam radę... ten blog nie upadnie! O-B-I-E-C-U-J-Ę!
    ~Jusia która chyba będzie płakać. :c

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.