Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 1 listopada 2014

Nowy szablon - Lawenda

Cześka!
Długo myślałam nad nowym wyglądem bloga, niestety nie wymyśliłam nic jesiennego więc stworzyłam taki szablon.
Moim zdaniem, bardzo mi się podoba, nie wiem jak Wam.
Menu trochę wygląda dziwnie, ale to chyba przez zakładki. Dodałam dwie nowe - Instrukcje (takie unikalne, wiele osób ich jeszcze nie miało :3) i fandom. Nie ma do niego żadnego linku, po prostu jak najeżdża się na tą zakładkę wyskakuje jego nazwa.
Nagłówek wyszedł mi trochę ucięty, nie mogłam z tym nic zrobić. Bardzo mi się podoba. Użyłam 3,4 odcienie fioletowego
Dodałam nową piosenkę! Nazywa się Boom Clap. Zmieniłam również czcionkę muzyki na кяєנzσℓ.
Kursor jest śliczny, lawendowy, właśnie takiego szukałam.
Również serduszka z kursora są przepiękne. Niestety nie wiem, czy możliwe byłyby kwiatki zamiast serduszek.
Tło w paski - kiedyś takie widziałam. Spodobało mi się, od razu mówię, że nie kopiuję, nawet odcień tego tła jest inny, inny nagłówek i ten szablon był wykorzystany tam dawno. Chyba już wszyscy zapomnieli o nim.
Ask - O asku długo myślałam. Myślałam, że kolory będą na odwrót, ale zdecydowałam się na taki.
Strzałka w górę - GENIALNA! Nie komentuję tego!

Oto nowy wygląd, tak na pamiątkę:





Jak dla mnie nowy szablon się podoba, mimo że troszkę nie pasuje do pory roku. Komentujcie i oceniajcie!

Aglet888 ♥

3 komentarze:

  1. Śliczny! :3 jeden z Twoich najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Bardzo mi się podoba Twoja praca nad blogiem, który z każdym krokiem staje się coraz lepszy, jest jeszcze więcej fajnych gadżetów. Starasz się, aby nie nadużywać emotikon, nie popełniasz błędów ortograficznech, przez co posty bardzo fajnie się czyta! Umiesz rozbudowywać zdania, posty są na temat, starasz się nad wyglądem bloga, żeby był jak najfajniejszy! Robisz ten blog dla nas, aby mieć co czytać!
    Gratuluję, jesteś jednym z moich ulubionych blogów o MSP!
    Pozdr ~ SzanownyKrytyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo oo XD joł, fajnie Xd krytyczku XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDVD

      ~Głupia ja ♡☺

      Usuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.