Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

wtorek, 4 listopada 2014

Przywitanko

Heyka!
Mam na imię Sandra, ale wolę żebyście mówili na mnie Selena. Mam 11 lat (tyle co Aglet) i będę tu pisać, o modzie, nowościach, będę robiła własne serie (jeśli Aglet się zgodzi) itp. co tu jeszcze napisać?
Mój nick na MSP to Kotka111000. Mam 7 level.
Dlaczego?
Otóż, miałam w czerwcu 2013 roku konto, jednak ukradziono mi je. Do dziś nie mogę go odzyskać.
Założyłam właśnie to.
Zmieniłam już oczy na lepsze, niestety jeszcze na usta mi nie starczy, mam tylko 91 SC. FOCH.
A, i jeszcze jedno - nie popełniam błędów ortograficznych, jak coś to tylko małe literówki, i nie nadużywam emotikon.
I to tyle! Być może następnego posta napiszę jutro!


2 komentarze:

  1. TY ZHAKOWAŁAŚ AGLET!

    OdpowiedzUsuń
  2. WEJDZ NA REGULAMIM CHATU I TAM JEST KOM. KLIKNIJ NA NAZWE TEJ OSOBY! WYJDZIE TO KONTO! TO TY JESTES DANGEROUS CANDY!!1!

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.