Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 10 listopada 2014

Nowy grafik

Cześć!
Postanowiłam, że zmienię swój grafik, a dlaczego?
Po pierwsze zbyt często nie będę wtedy pisać jak zostaniemy przy starym grafiku.
Po drugie nawet nie napisałam jakie serie będą w jakie dni.
Po trzecie jakoś tak mi nie pasował, wydawało mi się, że nie byliście zachwyceni.
Ox, to dodam nowy grafik.
A o to on:
poniedziałek: brak
wtorek: "Badamy MovieStars"
środa: post
czwartek: brak
piątek: "Hot Or Not"
sobota: dwa posty (wymyślę jakąś serię)
niedziela: post

Jakby się w jakiś dzień post, to naprawdę przepraszam, ale wiecie jak to jest, jestem w czwartej klasie, to nie ta klasa co kiedyś. :<
Oki, to ja kończę, pa!


P.S Nie będę już dodawać muzyki, bo wtedy za dużo tych takich "znaków rozpoznawczych". XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.