Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

czwartek, 6 listopada 2014

Mój grafik + wyjaśnienie

Cześć!
Wiadomo kto pisze?
Jak nie, to powiem.
Z tej strony... Jusia!
Tak nie przeczytałeś źle!
Ox, nie będę przynudzać, tylko napiszę to co chciałam.
A więc, chciałam wam przedstawić mój grafik.
Na wstępie chciałam napisać, że osty będą 4-5 razy w tygodniu.

poniedziałek: brak
wtorek: post
środa: brak
czwartek: dwa posty
piątek: brak
sobota: dwa posty
niedziela: brak

Widać, że nie będzie brakować postów z moje strony.
A propos, chciałam wam wyjaśnić dlaczego nie napisałam posta od dwóch dni?
Wyjaśnienie jest bardzo proste!
Mianowicie, nie mogłam, iż nie miałam dostępu do komputera, co prawda, podeszłam wieczorem, ale to dosłownie na minutę zakręcić kołem i odebrać sc i dm z magazynu fame,
Tylko tyle.
No to żegnam was więc!



1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.