Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 24 listopada 2014

Przepraszam...

Cześć!
Z tej strony Jusia. xD
Ok, przejdźmy do sedna tego jakże "ciekawego" posta.
A więc, na początku chciałabym was ogromnie przeprosić za brak postów z mojej strony.
Prawda jest taka, że tak naprawdę dałam dupy.
Jestem na siebie ogromnie wściekła.
Było to spowodowane trochę lenistwem, trochę nauką,  a najbardziej brakiem interneru.
Obiecuję, że nadrobię te ogromne zaległości.
Wiem, że macie do nas wielki żal, do nas - redaktorów.
Nie wiem czy reszta redaktorów w ogóle pamięta o tym blogu, ale ja nie lepsza.
Obiecuję, że jutro pojawi się chociaż jeden post z mojej strony.
A tak na marginesie, to w czwartek (27.11.2014r) mam dyskotekę z okazji Andrzejek.
Powiem szczerze, nie mogę się doczekać!
Będzie objazdowo, druga dyskoteka w moim życiu. Ahh. <3
A jak byłam na dysce we wrześniu to stałam przy głośnikach z koleżankami i tańczyłam (jestem w 4 klasie)

Ok, mam nadzieję, że docenicie moje wypociny i to, że piszę tego posta z telefonu, a skoro z telefonu, wiadomo mogą być błędy za które zresztą przepraszam. (Jeśli oczywiście były)

Pozdrawiam ;*

1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.