Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 3 listopada 2014

Zmiany tuż, tuż.

Cześć!
Ja z Ag i Yukii postanowiłyśmy założyć sobie konta na Zelandzkim MSP (Link do tego MSP http://www.moviestarplanet.co.nz/).
W pewnej chwili, zauważyłyśmy TO:
Trzeba podać datę urodzenia!
Może i moderatorzy chcą, aby nam się nic nie stało, ale to przesada!
W końcu jakiś pedofil tak i tak może wpisać że urodził się w tym roku co ja, czyli 2004.
Mały słowniczek:
Month - Miesiąc
Year - Rok.
A jak kliknęłam na ten pieniążek przy prezentach, pokazało się to:
Co to do choinki jest?!
Mamy podać e-mail rodziców?
Przesadzili, serio.
Mam ich powoli dość.
Wiem, że się starają, ale im to nie wychodzi.
Chcą jak najlepiej ulepszyć tę grę, ale za bardzo chcą, i im nie wychodzi. :/
Moja mama wie, że gram w MSP.
Ale aż tak tego nie musi potwierdzać. ;-;
I ostatnia zmiana,..
Nie można rozmawiać podczas ciszy nocnej, no tak wiem o tym.
Ale chodzi o to, że jak pójdziesz na zakupy ze znaj podczas ciszy nocnej, to się chat już nie włącza.
Spodziewajcie się, tych jakże okrutnych zmian. :c



Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.