Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 5 kwietnia 2015

Cześć.
Większość osób się nie połapała, że nastąpiła OGROMNA modyfikacja bloga. (Przynajmniej dla mnie) Adres, dodatki i wygląd.
Weźmy teraz pod uwagę NAZWĘ.
Dlaczego ją zmieniłam?
Zauważmy, że msp-i-zabawa-z-agata była niepoprawną nazwą, gdyż nie tylko ja tu bloguję. Gdy Ineska mnie o nią poprosiła, napisała, że jest za długa a ją palce bolą. ;w; Nie będę torturować czytelników wpisywaniem zbyt długiej nazwy, bo jest jeszcze długa końcówka...
Na nową nazwę wybrałam adres najlepsi-z-msp. Bo co, mamy być najgorsi?
Już wcześniej miałam ją w głowie, poza tym dobrze brzmi.
Przejdźmy do dodatków.
No, tu za dużo do powiedzenia nie ma. Chociaż ich nie dopracowałam, bo zamierzam jeszcze dodać nad czatem baner z możliwymi czynnościami na tym blogu, w kolorach planety MSP.
Co do nagłówka - mam nadzieję, że wszystkie redaktorki czują się usatysfakcjonowane tym, że się na nim pojawiły! Nie robiłam tego wcześniej, bo kiedyś na blogu byłam tylko ja.
Wreszcie do napisu nie użyłam krejzola, tylko Comic Sans. Ostatnio zarzucono mi, że krejzol jest durny, więc cóż.
Na kursor dałam planetę xat.com. Nie mogłam znaleźć kursora z MSP... Zrobię go jutro.
Jako pyłek z kursora zrobiłam kropeczki. Nie dam serduszek, bo nie kocham jako tako tej gry, ale niech sobie będą kropki.
I wygląd - pomyślałam, że wygląd bloga powinien odpowiadać jego tematyce, więc w tle dałam planetę MSP! Tylko jak ją powiększałam żeby była na cały ekran zrobiły się piksele... eh. Przynajmniej jest planetą.
W wyglądzie dominują kolory - oczojebny róż, niebieski i złoty. Różowego jest najwięcej, najmniej - złotego.
chrum.
Piszcie co sądzicie, jutro zrobię Hot or Not i dopracuję wszelkie dodatki.

Pozdrawiam
Aglet


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.