Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 4 kwietnia 2015

Życzenia ❤

Witam wszystkich :)
Za niedługo wybieram się do kościoła, ale obiecałam Wam dzisiaj złożyć życzenia.

A więc życzę Wam radości i pogody ducha z okazji Zmartwychwstania Jezusa, szczęścia (chciałam napisać szczęki, pomińmy to...) smacznego jajka (moje ulubione życzenie) oraz spełnienia marzeń.


Życzę Wam również spokoju, smakowitej wędliny  (wytrawne życzenia) i prawdziwych przyjaźni. \(≧∇≦)/

Zakładam, że Hot or Not nie pojawi się w niedzielę, ale w dyngusa, bo mam jutro tyle pracy, że nie będę miała czasu jeszcze oceniać Waszych looków. I przepraszam za takie marne życzenia, spieszę się i wszystko mnie drażni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.