Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 17 kwietnia 2015

Post powitalny.

ようこそ!(Uznajmy, że to będzie mój znak rozpoznawczy).
Czyli po prostu, cześć, dziękuję Agacie, że dała mi pisać na tym świetnym blogu!
Pisałam m.in. na blogach kreatywne-msp.blogspot.com i msp-z-innej-bajki.blogspot.com. Tutaj, na tym blogu, wszystko chcę zacząć od nowa. Może coś o mnie?
Mam na imię Weronika (yghh) i mam 11 lat. Uwielbiam blogować.
Co tu dużo mówić? Będę pisała jak najczęściej, jeżeli tylko plan lekcji da mi wyjściówkę ze szkoły. :')
A, PS: Nie, nie jestem Otaku, lubie po prostu oglądać Toradorę (której logo znajdziecie na moim logo xD).
Pozdrawiam serdecznie, no i oczywiście, na MSP noszę nick ...kawai..., a jestem nazywana Kawa! Pochwalę się jeszcze, że mój nick jest unikalny, a gram od 4 lat, bo już nie można mieć nicku z kropkami, ha! c:
No dobrze, mam nadzieję, że moje posty się Wam spodobają!
Pozdro,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.