Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

czwartek, 23 kwietnia 2015

Zaniedbanie tego bloga...

Cześć!
Tutaj Tira (mp3mp3). Emmm... Trochę się dziwnie tu czuję hahah. XDD Fakt, dawno tu nie pisałam, a w końcu jestem redaktorką. Miyowia, dziwię się, że jeszcze mnie nie wywaliłaś, ale dziękuję, że tego nie zrobiłaś. Chciałabym tu troszkę popisać! Tylko o czym. Ten plastik-fantastik na tej kolorowej gierce mnie powoli dobija...
Tak pomyślałam, żeby może robić takie "piosenki miesiąca"? Na tym blogu. Wiecie, że ja na początku każdego miesiąca będę dodawać parę piosenek, Wy w komach będziecie głosować, która do jakiegoś czasu i... Zrobię post, gdzie ujawnię "piosenkę miesiąca". Mi osobiście ten pomysł się podoba, a Wam? Dobra hahah przejdźmy do sedna :

Piosenka 1 - "Love me like you do" :
Piosenka 2 - "Monster":
Piosenka 3 - "Nya nya song" :
Piosenka 4 - "Every breaking wave" :
Okej to są proponowane piosenki na kwiecień! Głosujcie w komentarzach do soboty (25.04.2015)!

Pozdrawiam i lecę zrobić sobie podobną rzecz na moim blogu!
~Tiramisuu
mp3mp3 / Pieya

2 komentarze:

  1. Nie wywaliłam, bo za bardzo mnie nie obchodzi ile ktoś nie pisał :D dobrze ze przynajmniej coś się pojawiło ;)
    Low mi lajk ju du!!1 xdd
    Monster to bardziej na np wrzesień.. chyba...

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio Piosenki Podziwiam. Lubię najbardziej Love Me Like You Do

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.