Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

czwartek, 9 kwietnia 2015

Nowy konkurs + Hot or Not? #2

Cześć!
Tsa, u okulisty upiekło mi się i nie miałam zakraplania. Nie lubię czytać tych liter z telewizora x.x
Ale nie o tym.
Mam zaszczyt napisać trochę o nowym konkursie!


"Spring Dream", "Wiosenny sen" itp. itd...
O, Hurricane mi leci.

Szczerze? Ubrania są całkiem spoko, aczkolwiek u Moviestar w środku (ta co gra na gitarze) jest błąd z nogami i sukienką... Ech. Nieważne.
Ognisko mi tu kompletnie nie pasuje. (Zaczyna się gadanina Aglet o pasowaniu i niepasowaniu) Myślę, że przydałoby się w konkursie o harcerzach, i to na lato :/
Poza tym... Niebo galaxy? Zachmurzone? Nie, nie.
Nie róbcie tak, bo moje słoneczko świecące tu się obrazi. :c
Nawalone dosyć na tym obrazku.

A ceny? Jeszcze gorzej, uhuhu.


Ta moviestar po lewej stronie jest okropna, ble!
Te ceny... Powiem Wam, że było z nimi gorzej, ale na tak syfne ubrania... Nie warto ich kupować.

Wróćmy może do Hot or Not.

Zgłosiły się 4 osoby:
  1. imbirek06
  2. ...kawai...
  3. Alexandra st 100 a
  4.  gostix
Ale serio, żeby te zgłoszenia były poprawne :/ Bo tylko nick nie wystarczy, zlitowałam się tylko teraz.

imbirek06:


Twarz: Piękna. 10/10
Włosy: Idealnewww (nowe słowo). 10/10
Sukienka: Cudna! 20/20
Buty: Baletki są idealnie dopasowane do całej kreacji <3 <3 <3 10/10
Dodatki: Opuściłabym tatuaże na nogach, ale kokardka jest śliczna. 8/10
Opinia: Kupiłabym tego #luka, mraw <3 58 punktów <3

Teraz oceniamy ...kawai...!


AAAA!
Twarz: Boska! 10/10
Włoski: Grzyweczka idealna. 10/10
Część górna: Cudooo. 10/10
Część dolna (chciałam napisać kaczor DOLAN <wiecie o co kaman>): Co mam powiedzieć? Kratka, fajna. 10/10
Buciaki (to słowo nie istnieje w Bloggerze :c): Creepersy <3 kocham <3 10/10
Dodatki? Piórka, #jakaśtam czapa z tyłu, piercing i tatuaże na rękach, fajno! Wszystko do siebie pasuje. 10/10
Opinia: Świetnie dobrałaś kolory i nie ma się do czego przyczepić! Stylizacja jest piękna. 60 punktów <3 HOT!

Następna osoba - alexandra st 100 a


Twarz: Karnacja jest idealna do looka, tylko te.. hm oczka nie bardzo pasują. 9/10
Włosy: Super. 10/10
Sukienka: Taka bujna. Lubię ją. 20/20
Buty: Jak szperałam w butach to znalazłam takie idealne do sukienki :c szkoda że ich nie użyłaś (chociaż nie wiesz o które mi chodzi -.- o te:

takie lalkowate -.- więc już wiesz -.- obraza -.- a to cudo -.-) XDD
Niezbyt trafione w dziesiątkę, chociaż i tak piękne. 9/10
Dodatki: Niedość, że tatuaże są widziane w połowie to nie pasują! (surowa ja -.-) Ale kokardka jest śliczna i stworzona do kreacji. 8/10
Opinia: Look jest cudny. Co prawda, nie w moim stylu, ale mi się podoba. 
56 punktów c:

Now gostix (na przyszłość zgłaszaj się poprawnie, teraz Ci się upiekło jak mi u okulisty ;-;)


Twarz: Jest okej. Lubię te oczy *.* A karnacja pasuje do looku c: 10/10
Włosy: Mój ulubiony kształt i dwukolorowe. 10/10
Część górna: Pikachu z zębami? O_o 10/10
Część dolna: Falbanki na dole, yghg. Byłoby lepiej bez nich, yghg. Syf. 7/10
eButy: Meh, nie w moim stylu, ale dam tą dziesiątkę.
Dodatki: Do tych włosów nie pasują okulary. Co do szwów, ujdzie. 7/10
Opinia: Dobrze dopasowałeś kolory. 54 punkty.





Czyli nikt nie został not! Gratuluję :3
Jeśli chcesz się zgłosić, napisz który look z tych wszystkich Ci się najbardziej podoba, co sądzisz o nowym konkursie, Twój nick i nazwa looka który mam ocenić. To tyle.

Pozdrawiam.









16 komentarzy:

  1. Super ! *-*
    Ale co do mojej twarzy i tak wolę zachować oczka ze starego MSP ;D
    ...kawai... ma fajny look ! ^.^

    Jeżeli można zgłosić się jeszcze raz ... XDD
    Tym razem wybieram look pt. "[32] ♥Cloudy Sky♥"
    Nick: Alexandra st 100 a

    Co do nowego konkursu jest spk. ale patrzyłam do sklepu i praktycznie wszystko jest drogie i najlepsze ciuchy dla VIP. :c

    Pozdrawiam, Alex ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę zgłoś mnie! Look Plastic Fantastic. Nick 6kinga7

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę zgłoś mnie! Look Plastic Fantastic. Nick 6kinga7

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,chceez może konto z 13 lvl (raz był vip) ? Nick : Mel@niee .Jesli zechcesz zmienie tez e-mail na twoj c: odp. Prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podobała alexandra st 100 a ^^...
    Zgłaszam się do napstępnego hot or not :D !
    Nick : imbirek06 , po raz 3 xD
    Look : Black And White Style c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz mnie do następnego hot or not? Nazwa loku ,,Bliźniak z gostekk9000" Nick: gostix

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy look : ...Kawai... *=* Konkurs może być , serio przesadzili z cenami o.o SC PRZECIEŻ NA TRAWIE NIE LEŻĄ ! x-o A nie ... LEŻĄ :D Mój nick : Moni2213 Nazwa looka : Emo *-*
    Z góry dzięki ! :D
    Szukacie może ... czekaj jak to się pisze ? Piśmienniczki ? XD No tej xd Co pisze POSTY XD
    POSTOWNICZKI *-* XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwolniło się miejsce, więc jeśli chcesz to podaj E-mail, a może Cię dodam do załogi bloga.
      Musisz mieć doświadczenie xDD I pisać regularnie.

      Usuń
    2. Podasz nazwę na msp ? Pogadamy :) Poczta : moni2213.nb@gmail.com Mój blog : http://msp-owa.blogspot.com/
      ~Lia

      Usuń
  8. Hmm, też się chcę zapytać czy mogłabym być redaktorką ? :) Piszę regularnie na moim blogu, więc tu bym też dała radę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ja to dziwnie napisałam xD

    ~imbirek06 *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobał mi się look Imbirek06, cudo. Co do konkursu, nawet w to nie zerknęłam, bo mnie przeraziło. Ceny... ;-; Jeżeli można jeszcze raz, to look: Standing Out. Dziękuję. //K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Tak, wiem, dużo zgłoszeń na redaktorki, ale jeśli nie przeszkadza Ci ilość, a ważna jest dla Ciebie jakość, to to mój e-mail: ispiratohowrse@gmail.com
      Wiem, dziwny xd Więc jak chcesz, to zaproś, piszę regularnie, miałam duuużo blogów ;)

      Usuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.