Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 18 kwietnia 2015

Sweet Coffee #1 - Burning Love

ようこそ!
Postanowiłam zrobić na tym blogu serię 'Sweet Coffee' z moimi lookami.
Nie miałam zielonego pojęcia jak nazwać serię, więc nazwa pozostaje stara - z innego bloga.
Dzisiaj stylizacja 'szkolna' Taigi Aisaki (tej z Toradory xD), ale nie tylko jej, bo z tego co pamiętam w tamtym liceum do którego chodziła wszystkie dziewczyny miały podobne mundurki. Oto zdjęcie:



Nie widać na zdjęciu butów, ale jako, że jest to jedno z ładniejszych zdjęć z nią, to mamy to. A na innych zdjęciach widziałam, że miała po prostu brązowe buciki.
Czemu akurat 'Burning Love'?
Ponieważ to zdanie z piosenki czołówkowej Toradory. Ba dum tss. Dobra, przejdźmy do looku.


Niestety, miałam duży problem z znalezieniem na palecie koloru włosów Taigi. I nie odnalazłam, także jest ten.
Te buty nie za bardzo pasują (lepiej by było bez tych dziur) ale Aisaka ma takie długie rajstopy, dlatego wybrałam te buty. 
Wszystko bardzo tanio wyszło, bo tylko 1975 SC.
Jak na taki look, to malutko. Rzeczy:

Włosy: Dusty Flows - 525 SC
Buty z rajstopami: Ribbon Lady - 500 SC
Spódniczka: Geometric Skirt - 500 SC
Mundurek, hihi: Mariachita - 450 SC

Paleta:


Niestety, koloru tych 'guziczków' nie dało się zmienić.
Czerwony - spódniczka
Błękitny - buty
Fioletowy - rajstopy
Zielony - mundurek
Żółty - kokardka
Pomarańczowy - włosy
Niebieski - podkoszulek.

To tyle, dzięki za uwagę!

2 komentarze:

  1. Internet mi wrócił!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111111
    Omg, świetnie odwzorowałaś Taigę. Jeśli można, chyba kiedyś kupię ten look!!! Boski.

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.