Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 25 kwietnia 2015

Nowy Look (nie wkurzajcie się proszę)

No hej hej.
Nie pisałam na tym blogu 3 tygodnie. Przepraszam. Miałam w czwatek popis w szkole muzycznej i te 3 tygodnie przesiedziałam nad fortepianem.
Ok no to przejdźmy do rzeczy.
Kupiłam w tamtą niedzielę VIPA i jak zwykle jak vip no to i ciuszki.
Dziś pokażę wam moje najnowszy look.
Czyli True Love.

Taki sobie sorbetowo-jasno-dżinsowy. Opiszę go (jak zwykle).
Włosy splecione w kitkę xD z różowymi końcówkami. Koloru bląd.
Sukienka wyżej kolan. Sorbetowy róż z jasno dżinsowym niebieskim. Motyw w serca.
Rajtuzy takie sobie niezbyt widoczne.
Buty: oczywiście wiązane na koturnie.

Ok to na tyle

~Toffcia


3 komentarze:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.