Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

środa, 8 kwietnia 2015

Kolejna stylizacja z anime.

Cześć!
Przepraszam że tak długo czekacie na Hot or Not, nie mam za dużo czasu.
Jutro nie idę do szkoły ale do okulisty (będę miała mocniejsze okulary) więc może spróbuję napisać roboczo...
A, i teraz look! Nie żebym była jakąś otaku, po prostu lubię tworzyć looki z anime, jak ostatnio widzieliście.
Dzisiaj zrobiłam "zajączkową" postać którą miałam niedawno na fejsie, asku i instagramie. Wygląda ona tak:


W nazwie tego obrazka było Bunny Taiga. Nie wiem, czy ma tak na imię, ale nazwijmy tak ów stylizację.


Tak, wiem, powinny być bardziej "cieplejsze" kolory, ale i tak mi się podoba. Typowy styl anime.
Długo mi zajęło szukanie tych ciuchów.
Jeśli chcecie, możecie kupić u mnie pod nazwą "Bunny Taiga".

Sorry, że post taki krótki.
Żegnam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.