Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 24 stycznia 2015

Przewodnik po Screencast-O-Matic

Siemka!
Pojawiło się dużo pytań dotyczących mojego programu do nagrywania ekranu, więc postanowiłam napisać poradnik, co ja klikam i robię w tym programie.
Zaczynamy!

Na początek wchodzimy na stronę screencast-o-matic.com/screen_recorder
Klikamy Start Recording (trzeba mieć wtyczkę Java)


Pojawi się coś takiego:

To się pojawia, gdy się już nagrywało, ale niestety nie pamiętam co było na początku.
Chyba klikamy Use recording, ale jest to darmowa wersja więc klikamy Delete.


Pojawia nam się taka ramka. Czerwonym kółkiem na dole klikamy nagrywanie. 
Screencast nagrywa max. 15 minut.
Gdy już skończymy nagrywać, klikamy Done.


Pojawia się coś takiego:


Tu można sobie odtworzyć. Aby mieć film jako plik, klikam Publish To Video File.


Tu są różne opcje. Można tu wybrać format pliku.
Ja zwykle wybieram AVI.
Potem klikamy Save Video, pojawi się okienko z folderami, zapisujemy gdzie chcemy. Film będzie się przetwarzał.





Mam nadzieję że poradnik Wam się przyda i będziecie z niego korzystać!
Dedykuję go specjalnie XxPorshiiXx, teraźniejszej Annabelie.
Bo moim zdaniem Screencast jest lepszy od Bandicama ;)

Pozdrawiam,







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.