Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 18 stycznia 2015

Heyy

Witajcie!!!

Hej!!! Jestem nową redaktorką bloga. Nazywam się Kinga i mam 11,5 lat , ale 5 kwietnia mam urodziny więc będzie 12. W szkole nazywają mnie Allison, więc ja też będę się tak podpisywać. Na MSP nazywam się 6kinga7. Moje zainteresowania to: czytanie książek , granie na pianinie , granie na komputerze aha no i oczywiście pisanie wypracowań i klasówek i postów. Znam Aglet z youtuba z jej filmiku o tym jak CandyMovieStar ją oszukała. Dziękuję jej także bardzo za to że pozwoliła mi współpracować z nią na blogu. Rozpisałam się chyba już na dobre. Okej to tyle o mnie. Papatki

~Allison





1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.