Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 30 stycznia 2015

Nowy wygląd bloga. Blah.

Siema, tu Miyowia, dawna Aglet888.
Nie martwcie się, nie będę się tak witać x3
Nie mam pojęcia co się ze mną dzieje, bo ostatnio bardzo często zmieniam wygląd bloga.
Chciałam wczoraj, ale miałam jakiś kłopot z Bloggerem i nie chciało mi zapisać tła.
Postawiłam na wygląd turkusowo-szary, akurat mam taki komplet na koncie Miyowii.
Btw. nie czyta się Miyowja, tylko Mijołja.
Tak sweetaśnie.
Nagłówek - wydaje się, że użyłam czcionek z dafont?
Niestety, heh. Robiłam w PiZapie. ;]] Dlatego tak poobcinane brzydko.
Ale jak się dobrze przypatrzeć, to trochę jest sympatii w tym ząbkowatym obrysie ;]]
Tu proszę, screeny na pamiątkę:


Elos, bajbajos.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.