Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

czwartek, 22 stycznia 2015

Violusia T.T .

Witajcie kochani <33.
Ehh..Czemu zawsze kończy mi się muzyka jak zaczynam posta >o<?!
A przechodząc do rzeczy.
Przepraszam że przez bodajże 3 dni nie było postów, ale pełno nauki, jeszcze pani od Polskiego umyślała sobie że nauczymy się cało stronnego wiersza, jeszcze z tymi trudnymi wyrazami...
Ale dostałam 6- ^^. Popełniłam jeden błąd...

Ale już piszę.
Tak na początek może look w sklepie ^^.
 
 Dla mnie ładny :3.
Dobra kolorystyka i nawet nie drogi.
#JEŻELIKINGAROBITANIELOOKITOWIEDZŻECOŚSIĘDZIEJE.

Nazwa looku :
Hot Winter.
No, przyznam że u mnie nie ma śniegu ;-;.
Ale zimno to już musi być...

Ok, teraz może... Hmmm....
Nie chcę naciągać struny, ale niektóre faneczki Sroli już mnie
denerwują.
 
 Przyznam, że jak Violetta się pojawiła to ją lubiłam.
Ale w porę się opamiętałam...
Ona robi po prostu gąbkę z mózgów.
Dzieci się nie uczą tylko ją oglądają.
W mojej szkole, jak patrzę na dzieci z 1/2 klasy to co 2 dziewczyna ma z nią bluzkę.
Nie żebym ją obrażała, ale mam jej dosyć!
Hah, ma mieć podobnież koncert w Polsce czy gdzieś tam..
Tak, widziałam ceny, 1000 zł ;-;.
Tysiąc złoty za zobaczenie śpiewającej tapety.
Za to bym nawet 5 zł nie dała...
Czemu jej nie lubię? :
-Uczy żeby dziewczyny zmieniały chłopaków jak rękawiczki.
-Uczy że jak ma się znajomości i jak się wtrynia do telewizji to można zdobyć wszystko.
-Uczy żeby robiły sobie w szkole wrogów aby być sławnymi.

No, po takich 4 dennych odcinkach masz gąbkę w mózgu za darmo.

jeżeli obraziłam jej fanki, to bardzo przepraszam, ale każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii.

Na koniec pokażę wam mój look dla przyjaciela :
 Trochę dłuższy post, bo dopiero jutro będą kolejne.

Papa ;c.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.