Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 18 stycznia 2015

Witam ;3.

Witam!

Jestem nową redaktorką na tym blogu. Mój nick na MovieStarPlanet to : Marica1221.
Tak wygląda mój profil :
Nagrywam też na YouToube. Link do mojego kanału będzie tutaj :
Tutaj
Są na nim w miarę często filmiki :3.

Prowadzę też swojego bloga. Jest na nim tylko jedna,inna redaktorka (oprócz mnie).
Tutaj jest do niego link :
Link
No, nie jest on oszałamiający, ale jest :>.

Jest to post przywitalny, o co mnie Aglet prosiła.
 Posty będą się pojawiały często,w miarę moich możliwości, wiecie szkoła i takie tam :p.
 Około 2/3 na dzień, może czasem więcej.

Tak dla wiadomości,mam na imię Kinga.
Mam prawie 12 lat, w grudniu , 17 mam urodziny.

Za chwilkę pojawią się posty.

Będę się z Wami żegnać oto tym logiem :

2 komentarze:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.