Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 16 stycznia 2015

Look - I'mma Kitty

O, siemanko.
Akurat dzisiaj mam czas na napisanie posta, ponieważ dziś nie idę do szkoły.
Przygotowałam dla Was Looka, do kupienia, na dodatek mam kilka wersji kolorystycznych.
Look nazywa się "I'mma Kitty" czyli "Jestem Kicią", co jest nazwą zachęcającą.
Na dodatek jest tani.



Słodkie, c'nie?
Różowoszara kreacja nie wygląda na przypadkową.
Wszystko zaczęło się od tych kocich uszu i noska ^-^

Słit.

Skład:

Kliknij by powiększyć

Po usunięciu tatuaży na nogę wychodzi nam 2000 StarCoins, co nie jest największą ceną, więc zapraszam do kupna!

I WERSJA KOLORYSTYCZNA


Zakochałam się, cudo *.*
Miętaaaaaa ♥
Bożeeeeee ♥

Paleta kolorów:


II WERSJA KOLORYSTYCZNA


Taka czerwonawa, a co.

Paleta:



CUDO NR 3: TO ZNACZY
III WERSJA KOLORYSTYCZNA:


Mandarynka XD
Słodkie :)

Paleta:


Która wersja najbardziej się Wam spodobała? 
Zapraszam do komentowania!

Pozdrawiam,



PS Dzisiaj jeszcze będą 2 posty.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.