Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 19 stycznia 2015

YDB ;-;

Hejo <33.

Pierwszym tematem będzie dzisiaj...Poradnik?
Nie wiem jak to ująć XD.
Krótko mówiąc: Przedstawię pomysł, jak zrobić nawet ładną, początkową MS (Movie Star).

Więc zaczynamy, na pierwszy ogień idzie dziewczyna.
Dziewczyny mają pierwszeństwo .--. .
 Nie najgorsze prawda?
Prawda >.<.

Mój kot się liże *-*.

Teraz kolej chłopaka :
Też ujdzie...

I teraz przedstawię tam, tam, tam...YDB czyli Your dear boss.
Stała się popularna przez co? Przez forum.
Inni ją naśladują, inni nienawidzą.
Ja jestem pomiędzy, czasami jest fajna, czasami nie do zniesienia...
Tak wygląda jej profil :
 Czasami się dziwnie ubiera, jak dla mnie :3.
I czasami blokuje kogoś bez powodu, zablokowała połowę MSP -.-''.
Mnie też XDD. Ale później odblokowała.
Jestem teraz w jej znay, jak możecie zauważyć.

QUNIEC POSTA :C.
Jutro następne!
Albo dzisiaj wieczorem.

 

2 komentarze:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.