Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 17 stycznia 2015

Moja historia - jak zaczęłam grę w msp.

Siemka iksde.
W tym poście przedstawię Wam historię mojego zarejestrowania się na MovieStarPlanet.
Mam nadzieję, że Was zaciekawi.
Let's get started!

  Był to sierpień 2013.
Strona, w którą grałam przed MovieStarPlanet to była girlsgogames.pl, podobna trochę do Facebooka.
Zrobiłam konto, #noaco, chciałam zdobywać trofea i punkty za gry, poznawałam zajedwabistych przyjaciół.
Poznałam dziewczynę, której nicku na GirlsGoGames już nawet nie pamiętam, miała dużo cyferek.
Okazało się, że miała na imię Kinga i miała 9 lat (mimo wszystko, nie była psychiczną V-loffer, na tej stronie nie było żadnego fana Violetty. I dobrze, choć uwielbiała ona Monster High, którego też nie lubię, ale tolerowałam to).
Wymieniałyśmy się pytaniami, co lubimy, na czym mamy konta itp. I w tej chwili zapytała się ona
,,Czy masz MSP?"
Odpisałam
,,Nie, ale może kiedyś założę"
  Na GirlsGoGames było po bokach dużo reklam MovieStarPlanet, nie zachęcała mnie, ponieważ MovieStars na reklamach były brzydkie, ale Kinga zachęciła mnie tym pytaniem.
  A wówczas na tejże stronie istniała gra Pet Party. Każdy użytkownik GirlsGoGames miał na niej konto.
Ja też.
Wyglądała ona tak:


Jednakże pewnego dnia gra Pet Party została skasowana na stronie. Nie było jej nawet na gry.pl. 
Wszyscy byli wstrząśnięci tym, że na miniaturce ulubionych gier nie było przesłodkiego i bogatego króliczka.
Zamiast tego wyświetlało się, że nie można wyświetlić gry.
Pomyślałam sobie ,,Nie. Ta gra jest niegodna tego, abym w nią grała. Nie będę na nią zaglądać, gdyż złamała moje serce. Pojebani admini!"
Umówiłam się z Kingą na msp przez girlsgogames. Jej nick to był Kisia99956. Była ona moim pierwszym przyjacielem, z nikim innym nie pisałam.
Gdy kliknęłam: ,,Dołącz do gry", ustawiłam sobie nick Aglet888. Czemu?
  1. Konto Aglet było zajęte
  2. Pomyślałam sobie ,,A co, będę mieć taki nick jak na GGG"
Nie umiałam zmieniać kolorów ciuchów i twarzy, więc wyglądałam tak:


I zaczęła się hulanka.





Pozdrawiam,





3 komentarze:

  1. Super ciekawa historia :) to ja Alexa, też bylam załamana jak usuneli pet party :( miałam duży lvl i miałam drzewko i takie inne.
    ~~Alexa c:

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.