Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 10 stycznia 2015

Moje najnowsze looki.

Hello, Kitties!
Nie było postów, a robiłam kilka (czytaj: sporo) Looków, więc w jednym poście przedstawię je wszystkie.
1. Birthday Party

Zakupiłam ten look, gdy wpisałam kod aktywujący, dlatego utworzyło się coś takiego. Mam tu jeszcze stare oczy i usta.

2. Gray Xmas


Brak butów :') I oczywiście ciuchy z Design Studio.
Mimo wszystko, chyba mi się udał.

3. Black & White

Jeeej.
Tu jest przecudnie.
Mmm.
Supcio.
Rzadnyh ćuhuf z design stódjo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111

4. Brown & Blue Dreams

Wszystko spieprzyłam dodając ciuchy z Design Studio, ale niestety 
BRAK KASY :C

5. Pink

Tu też słodko. Może tego nie widać, ale spodenki również są ze studia. x.x
A kolor włosów jest identyczny jak u mnie C:

6. 'le Conchita

Hahahahahahahahahahahahaha.
JEZDEM KONCZITOM!!!!!!11111111111111111111
Tylko kurde, te śliczne włosy się bug'ują w prawie każdej animacji :C
Na przykład wygląda to, jakbym miała za długi zarost na pochwie.

7. For A Party #2


Hehe, pamiętacie chyba post o tym looku?
Dodałam tylko inne buty i te włosy... no chyba widzicie ten bug. x.x

I to tyle, mam nadzieję że post się spodobał!

Pozdrawiam,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.