Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 23 stycznia 2015

Informejszyn Of Ejglet

Siema!
Tego posta piszę z telefonu, jest obecnie 22:00.
Chcę powiedzieć  redaktorkom tego bloga, żeby w sobotę i w niedziele nie pisały postów, ponieważ wtedy ja piszę.
Macie wtedy taką przerwę. ^,^
Czytałam posta Marici, że postara się napisać coś w niedzielę. A więc nie musisz. 😊
Pochwalę się jeszcze moimi rysunkami z Pokémona, narysowałam Pikachu i Articuno.


Wiem, słaba jakość,  chyba wiecie jaka jest godzina. x.x
Ale wgl omajgod rili słit wyszedł mi Pikachu. *.*
Articuno tak średnio, ale jeszcze uczę się staranniej rysować. :)
Sorry, że zapycham emotikonami, przez ten tydzień nie jestem sobą. 

Mam nadzieję, że w poście nie pojawiły się jakieś błędy typu Zamienianie wyrazów, ale dziękuję za przeczytanie posta!

Pozdrawiam,

He hue hue hue xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.