Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 11 stycznia 2015

Teledysk!

Hello, Kitties!
Jak widać, szybko uwinęłam się z teledyskiem, więc opublikowałam go na YouTube!


Oto on, a jeśli chcecie obejrzeć go na stronie, oto link:

Zrobiony jest dla BlackTheWhite<3 , bo po prostu nie miałam dla kogo, a dla mnie jest wyjątkową osobą.
Dziękuję również za subowanie mojego kanału, już niedługo będzie 200 widzów!
Więc taki filmik dla Was.
Używam AVS Video Editor (można pobrać za darmo)
Bardzo od jakiegoś czasu spodobała mi się ta piosenka.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ale żebyście nie pomyśleli że jestem jakąś lesbijką, lubię Black jak przyjaciółkę. ☺

  ☺/
/[]
 / \
Pan Bob i spółka.

Pozdrawiam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.