Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 18 stycznia 2015

Informacja

Hello, Kitties!
Widać już, że dodałam 2 redaktorki, po prostu nie wyrabiam z postami.

  • Nie mam pomysłów
  • Nie piszę regularnie
Z tego powodu wybrałam 2 Kingi (woow) do pisania postów w dni powszednie, od poniedziałków do piątków. Dwie, na wypadek gdyby jedna nie mogła pewnego dnia, niech wtedy napisze posta informacyjnego.
Pamiętajcie, aby zostawić bloga przy życiu i żeby codziennie pojawiały się jakieś posty.
W weekendy będę pisać ja, ale nie wyłącznie (chyba że nie chcecie wtedy pisać, możecie sobie wtedy zrobić przerwę).
Cieszę się że jesteście chętne do prowadzenia bloga :)
Co do komentarzy - Dostaję maile, gdy jest komentarz do moderowania, nie zawsze będę je publikować (bo w dni powszednie jestem na telefonie), ale o to się nie martwcie.

To tyle, co chciałam napisać.

Pozdrawiam,


Śliczne logo, nie?
Bawiłam się filtrami x3

1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.