Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 10 stycznia 2015

Powrót? A może wręcz przeciwnie?

Hello, Kitties!
Oto moje nowe przywitanie, którego zawsze będę używać. No, przynajmniej na razie.
Tak więc, pisze Aglet888.
Nie spodziewaliście się, co? Myśleliście o moim powrocie w lutym?
#noniestetyalbostetynie, ponieważ 28 stycznia mam 12 urodziny, ale chciałam napisać posta dzisiaj.
Jeśli chcecie, możecie od teraz przysyłać mi na emespe urodzinowe prezenty.
#wirtualneprezentyzawszespoko
Dżiss, jak mi laguje.
Piszę nie na temat.
Dzisiaj mam bardzo dużo rzeczy do zrobienia, ale nie są one żmudne.

  1. Zrobię nowy wygląd bloga
  2. Zrobię dwa nowe blogi
  3. Zrobię nowy teledysk (dla pewnej osoby ♥)
Póki co tyle, ale mam nową twarz na msp, więc muszę ją zastosować do bloga.
Czekajcie na zmianę.
Co do redaktorów, to prawdę mówiąc wszyscy mieli mnie w dupie i pisali słabe posty. Nie podoba mi się to, więc nawet nie będę robić ankiety o redaktorach, tylko wszystkich wywalę. Proste.
Na razie, to wszystko, co chcę napisać.
Pozdrawiam,

Kto chce takie zajebiaszcze logo? B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.