Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 30 stycznia 2015

Jak upodobnić twarz do mojej? Aglet888 i Miyowia


Siema Cześć!
Dziś postanowiłam napisać posta o mojej twarzy na dwóch kontach.
Na początku Aglet888.

Noska nie liczymy ^^
Zacznijmy może od oczu.


Podoba mi się, mam fazę na zielone oczy *.*

Nos podobny do tych z piegami, nie muszę ich pokazywać.

Usta:


Ślicznie, aczkolwiek usta Miyowii wyglądają ładniej.

Cera:


Pierwsza strona, na środku.

Cień:

Typowy, czarny.

Więc, twarz Aglecika mamy już za sobą! :D

Teraz twarz Miyowii:


Omg, ta twarz to cudo! Myślę, że niejedna MovieStar chciałaby taką mieć. :)

Oczy:


Czarne paczadeła.
Chyba nie muszę zaznaczać, gdzie jest czarny na palecie. XD

Nos taki sam.

Usteczka:


Szłiiit.
Tak ślicznie pasują.

Nie pamiętam, jaką mam cerę, wybierałam ją na początku... Ale jest jaśniejsza od Aglet888.

Cienie:


Ciemniejsze.
Nie muszę dawać palety, każdy wie gdzie jest czarny a gdzie kremowy. Ale tam, gdzie dałam kremowy, musi być identyczny kolor jaki ma Wasza skóra. c;

To tyle. Piszcie czy podobają się Wam moje twarze. ^^

Pozdrawiam,








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.